Verzendkosten
Voor de Pakket verzend & verpakkingkosten hanteren wij de volgende tarieven:
Nederland
tot 10 KG - € 6,95 per bestelling.
tot 20 KG - € 8,95 per bestelling.
tot 30 KG - € 14,95 per bestelling.
30-50 KG - € 19,95 per bestelling.
BE
tot 10 KG - € 10,95 per bestelling.
tot 20 KG - € 12,95 per bestelling.
tot 30 KG - € 18,95 per bestelling.
30-50 KG - € 55,95 per bestelling.
DE,
FR,
AT,
GB,
IT ,
ES,
DK,
SE,
PT
Maiximale Afmeting 100 x 50 x 50 cm
tot 30 KG - € 29,95 per bestelling.
30-50 KG - € 65,95 per bestelling.
Overige landen op aanvraag
info@webshopservice.nl
Bestellingen kunnen niet worden afgehaald, deze worden uitsluitend verzonden.
Kleine ordertoeslag
Voor orders onder de € 25,00 bereken wij een kleine ordertoeslag van € 5,00 (inclusief 21% BTW).
Wij moeten deze kleine ordertoeslag rekenen omdat wij anders verlies maken op onze orders onder de €10,-.
Dit i.v.m. de kosten die elke order met zich meebrengt, personeel, verpakking, portokosten, etc.
Aflevering en Risico
Uit kwaliteitsoverweging heeft 4Vrijetijd.nl gekozen voor de diensten van DHL.
Onze klanten kunnen rekenen op een tijdige bezorging van de post, ten opzichte van andere postbedrijven in Europa blijkt DHL de beste prijs-kwaliteitverhouding te hebben.
Ondanks het feit dat 4Vrijetijd.nl de bezorging heeft uitbesteed, houdt zij de bezorging nauwlettend in de gaten. Wanneer wij de bestelling versturen, krijgt u op de dag van verzending een tracktrace code om de bestelling via het internet te volgen.
Wanneer u niet thuis bent, laat de bezorger een briefje achter met de melding dat ze geweest zijn en dat ze de volgende werkdag weer langskomen.
Het komt wel eens voor dat de tracktrace code aangeeft dat de zending is afgeleverd, zonder dat u het pakket zelf heeft aangenomen. We raden u dan aan om eens bij de buren te vragen of zij het pakket hebben aangenomen. Dat gebeurt namelijk wel eens.
Indien u de bestelling 3 dagen na het ontvangen van de tracktrace code niet heeft ontvangen,
kunt u contact opnemen met info@webshopservice.nl
Er wordt dan een onderzoek ingesteld, waarbij zal worden achterhaald waar het pakket zich bevindt.
Retourgarantie
Indien u produkten wilt retourneren, dient u een RMA aan te vragen via de website.
Met dit RMA nummer kunnen wij de produkten identificeren en ook zien bij welke klant de produkten afkomstig zijn.
U kunt een produkt retourneren met de volgende redenen:
1) Defect binnen 8 dagen
2) Defect binnen garantie, dus na 8 dagen maar binnen de garantietermijn van het produkt
3) Verkeerd geleverd, dus een foute levering van 4Vrijetijd.nl
U kunt uw rma nummer aanvragen via
info@webshopservice.nl
U ontvangt van ons via e-mail een rma code welke u dient te vermelden op de retour zending.
Na binnenkomst van het produkt zal de rma afdeling van 4Vrijetijd beoordelen of het ingeleverde produkt u het recht geeft op omruil of creditering.
De fabrieksgarantie op losse producten verschilt per merk en kunnen variëren van 1 jaar tot een levenslange garantie (accu en batterijen half jaar). Gaat uw product binnen de fabrieksgarantie termijn defect, dan zullen wij zorgen voor de garantieafhandeling.
U dient uw garantie altijd via via onze website te claimen.
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen ten aanzien van de zending:
• Het produkt degelijk verpakt dient te zijn in een andere doos.
• Het produkt en de verpakking mag niet beschadigd zijn.
• Het produkt dient volledig met alle accessoires, kabels, boekjes, etc ingeleverd te worden.
Belangrijk!!
• Plak geen stickers, plakband of etiketten op de originele doos.
• Schrijf niet op de verpakking, doos en/of product(en).
Hierdoor wordt het product onverkoopbaar en kan het niet retour worden genomen en/of vergoed worden!
• Stuur de produkten altijd gefrankeerd naar 4Vrijetijd.nl.
• Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd.